oktober

i fredags var det en månad sen sist jag bloggade, inte okej alls! det är tur sofia påminde mig :) skulle egentligen skriva i torsdags men då funkade inte bloggappen så he blev inte. jag tänkte säga att det inte hänt så mycket men denhär månaden har det faktiskt hänt en hel del. pappa har fyllt år, har varit på stan, nodo och bio med jennifer och sofie, målat och gjort om nästan hela rummet till vitt bara sängen som är kvar. vi har firat malin jonsson som fyllt 18 med en överrasknings fest som spenderades med fina människor. för snart två veckor sen fick ja min iphone 6 så har en ny telefon, välbehövligt och som ja brukar säga en gång iphone alltid iphone typ. i helgen firade vi frida som också fyllt 18 som var väldigt trevligt och har ungåts med vänner. har säkert glömt nått som hänt nu men ajja 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: