Stress

Mitt liv i ett enda ord! Är det någonting jag har gjort i dom två senaste veckorna så är det och stressa ihjäl. Det är allt från skola till träning plus för lite sömn. Alltså om ja får magsår så är det skolans Fel!!! Haha nu blev de ett sånthär inlägg om skolan igen, attans! Jaja jag har ju tid till och blogga iallafall. Den här veckan har ändå gått relativt snabbt och imorgon är det fredag. Idag for jag till skolan kom hem åt middag åkte till tabatan och sen kom ja hem snabba mig och så for jag, selma, amina, yasmine, sirine och överraskade Iness för hon fyller år på söndag. Ja det är torsdag men vi firade henne i förväg. Imorgon längtar jag till för då ska vi ha psykologi med Isak, om nån lärare kan va bäst så är det han!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: