Sömnbrist

Kommer verkligen lida av sömnbrist imorgon och det är inte okej alls. Så går det när man har massa saker som ska göras, kan bara hoppas och be på att ja inte somnar på fysiken!! 

Alltså idag då åt jag sill!! Fattar fortfarande inte att jag gjorde det men alltså det smaka som ost. Tänk om sill är ost egentligen men dom gjort så att det ser ut som sill men inuti grejen är det egentligen ost? Ändå nice om de va så, då åt jag ju ost idag och inte sill. 

Det finns saker som ja egentligen inte borde göra och en av dom är att blogga sent på kvällen för då spårar det! Det här inlägget har redan spårat. På tal om spåra så har jag drabbats av den dåliga natthumorn!
Alltså jag hoppas ingen människa läser min blogg på riktigt  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: