Till hadir

hej hadir, hoppas du har det bra i där du är. Saknar dig jättemycket här hemma! Har inte hunnit prata med dig på scype nå heller vilket suger för jag försöker alltid kolla om du är inne när jag är det men inte är du de... Och på lörda far jag till danmark och sen till varberg och kommer inte hem till piteå förnst två veckor. Och under den tiden har inte jag internet så då kan jag heller inte snacka med dig.. Jag får psyk, helt seriöst! 
 
Men det enda jag ville med det här inlägget är att du ska veta att jag saknar dig, fast att jag har varit dålig på att få tag på dig! jag saknar dig skit mycket och vill verkligen vara med dig direkt du kommer hem. Sen så älskar jag dig också bara så du vet. Ha det bäst och hälsa familjen pusspuss! 
 
// Ida söderberg!
 
 
 
 
Hittade ingen bra bild på den här datorn med mig och hadir, men det får bli en glad smilis för det är en bra förklaring på hur hadir brukar vara! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: