Onsdag

Nu är det på tiden jag bloggar, mina vänner gick in på min blogg och det påminde mig om att jag inte har bloggat på länge. Det har inte hänt så mycket i veckan faktiskt. Jag har sovit jätte bra på nätterna för vi har satt upp tältet. Varför vara normal liksom?! Så vi satte upp ett tält (livet som luffare) och nu sover ja på en luftmadrass men den luftmadrassen är den skönaste på hela jordklotet! Man sover så gött och jag var inte ens trött idag när jag vaknade under skolan! Eller jag kanske var det, jag kanske drömmer nu och att det här är en illusion. Tänk om det här är en verklig dröm men vi drömmer och vi kanske vaknar snart. Jag hänger inte med i mina tankar just nu.. Nu är jag lika förvirrad som ett plankton i stilla havet

tb från Barcelona pga bildbrist 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: