Gott nytt år

Såhär i efterhand men bättre sent än aldrig. Ja va ska man säga, nyår vart bra. Jag spenderade den med Jennifer och Fredde och vi speladeade, åt riktigt god middag och såg hela Piteå skjuta raketer och umgicks, det var ett roligt  nyår :) efter de så har jag haft det bra mest slappat, har varit så trött och det har känts skönt och få vila, men jag har också varit på bio med Jennifer och sett hobbit. Åhhh va den va bra längtar till nästa!!! Jag har också sett på 100 åringen med Amina, yamine, Iness och moneme :) men har varit med vänner osv. Mitt år 2013 har varit bra de också, inte det bästa året jag varit med om, mycket förändrades men man kan bara ta lärdom av de som hänt och blicka framåt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: