yolo

Nu var det faktiskt ett tag sedan jag bloggade. Sen sist jag bloggade så har jag hunnit vara på Sofies dansföreställning men gabbe John och Jennifer sen efter det for vi till strömlida och mös. Har firat amina som fyllt 18 år och hon bjöd på god middag och efterrätt. Den här veckan har jag skrivit klart sista provet för kursen så det är sjukt skönt. Igår var det skola och vi hade orientering som inte är det roligaste, men efter det for vi till Tages och åt jordgubbar med nutella och sola osv. Senare på kvällen spelade vi en massa fotboll och det var kul, nu vart man taggad och spela igen! Idag var det träningsläger och imorn gradering. Måndag blir den sista skoldan innan jag halvt tar lov, fett skönt :) ajja nu ska jag fortsätta slöa.. 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: