Sportlov

Nu ska det bloggas på riktigt, har inte hunnit blogga för ja har haft fullt upp men jag börjar från början. 
24 januari - då firade vi att Malin hade fyllt 18 år och då åt vi god middag hos henne och spelade förfestspelet och twister och hade en riktigt rolig kväll hos henne med lekar och frågesport om Malin, senare på kvällen skulle vi till Roknäs men det blev inställt så när vi fick skjuts for vi till stan och hänge på sunes 
25 januari - då for jag, Jennifer, Sofie, John och Gabriel till Bodaborg  i Skellefteå, vi vaknade typ 7 och åkte buss dit och åt tresor på vägen dit och det var riktigt kul där och vi ägde ju det gick gode bra för vårt lag tresor. Det va riktigt kul och efter det tog vi bussen hem
28 januari - då for jag på halkbanan och där vart det och sladda lite hit och dit och sitta i en bil som snurrar runt, jag skulle verkligen vilja göra om halkbanan för man tror man har kontroll över bilen men det har man inte 
29 januari - då fyllde ja år och nu är man 18 år i staden!! Jag gjorde inte så mycket den dagen for till träningen och fick presenter
30 januari - då kom klassen på fika och vi åt tårta och godis och spelade ryktet går, vi han också spela snurra flaska och pratade om allt möjligt 
1 februari - då kom hela "släkten" och vi åt middag och fika sen for jag, Selma, Amina, yasmine och Emir och hyrde film och kollade på film hela kvällen så jag somnade nån gång vid 5  
2 februari - for vi på läger och jag var då riktigt trött, sen fick ja ta tag i en massa skolarbeten den dan 
8 februari - då var det Boden open och då for vi till Boden på tävling och jag var coach och för övrigt så tyckte ja det gick bra för alla 
14 februari - då var det alla hjärtans dag och då for vi till Jennifer och hade taco kväll och det var mysigt och bara äta och prata 
15 februari - firade vi Cilla som snart skulle fylla 18 och vi åt en massa go fika och pratade om allt möjligt, senare på kvällen for jag, Frida och Jennifer till Amandas fest för hon fyllde år den dan och så var vi där ett tag 
22 februari - var Gabriel, Jennifer, John och jag hos Sofie och pratade och kollade till resan 
28 februari - igår så for vi och var med Iness när hon tog emot ett diplom på stadshotellet och sen åt vi middag där och det var god mat, senare for vi och hyrde film och handlade, det var kul 
Idag - fyller Emir år så då blir det och fara och fira honom och fika och sånt så det blir kul
Det är det jag har gjort den senaste månaden och jag har säkert missat nånting nu men iallafall så ska jag bli bättre på och blogga :) hoppas ja 

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: