Min dröm gick i uppfyllelse

Nu mina damer och herrar ska ni få höra!! Vänta ska bara ta en klunk, ja idag fick ja Nobelpriset i bloggning av Jennifer, taaaack jentan för den. Nu kan ja dö lycklig! Nämen på riktigt så har ja bloggat bättre nu. Idag gick skolan jätte segt, tiden stod ju stilla! Det va bara vanliga lektioner och fysik med Jörgen idag var faktiskt kul för tredje gången. Efter skolan for ja och Cilla till Coop en snabbis och sen for vi hem. Nu är ja iallafall hemma och sitter i nå prickiga byxor och dricker celsius, jag är typ beroende men nu dricker ja den innan träningen så ja kan sova iallafall! Juste nu funkar mina lungor så ja kan andas normalt igen :) wiiiihioo. Asså jag är inte normal just nu så ni får bilder istället 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: