mitt liv är officiellt över

Sen sist ja bloggade hade vi varit i Luxor och Assuan och jag hade tänkt lägga upp bilder från resan men det sket sig fullständigt. Någon dag senrare efter att vi kommit hem råkade jag avaktivera min mobil för gott, vad är oddsen att den ska hända! Fett mad är ja, förutom att mina bilder kommer att fösvinna helt så väntar jag ändå tills jag kommer hem så jag har ingen mobil för tillfället. Förtum det så har vi iallfall farit till Sharm och badad, solat och firat nyår för det mesta. Nu har vi kommit hem och det blir och chilla, shoppa och ta det lugnt tills vi beger oss hem till Sverige.
Tyvärr blir det inga bilder för jag har inte tagit några bilder med datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: