Smockfullt

Ja den här dagen har varit smäckfull. Det började med att jag vaknade åt frukost och ganska direkt där på for jag med selma på öppet hus där vi kollade på olika linjer som hon ville se. Vi for förbi Coop handlade lite sallad och celsius sen for vi hem. När jag kommit hem for jag och gymmade, kom hem duscha fixa mig och så for jag och familjen till 60- års kalas. Nu sitter jag här och slänger in ett blogginlägg innan jag ska vidare och fira Sofie och Agnes. Som sagt den här dagen har jag varit på spring hela tiden och det har varit fullt med människor överallt. Det fanns inte en enda parkering på Coop och på gymmet var det massa människor. Är det ingen som stannar hemma? 
Iallfall nu ska jag sociala lite med människorna här. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: