-

Just nu skulle jag vilja befinna mig i ett plan och åka iväg till ett avkopplat ställe. Det känns så fridfullt och bara sitta i ett flygplan.

Idag har dagen varit blandad, den har varit bra men även dålig. Idag gjorde jag bort en redovisning vilket var bra men det var en av dem sämsta redovisningarna jag gjort så det känns sådär. 

Jag har grubblat alldeles för mycket de senaste dagarna. Skolan går inte som jag vill, med andra ord går det inte bra alls. Jag grubblar över vad jag ska göra efter studenten och jag känner mig bara misslyckad. 
Det finns inte så mycket och göra förutom att kämpa vidare. 
Nu blev det ett litet jobbigt inlägg men kände att jag behövde sortera tankarna litegrann. 

Idag blev det ett ben pass på gymmet men det gick inte så bra var alldeles för seg. Sitter och kollar på rese bilder och känner att jag vill resa nu. Det skulle inte alls sitta fel. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: