7 januari

Sorry för dålig bloggning, jag har haft fullt upp dom senaste dagarna men jag har fått ett perfekt slut på lovet. I lördags så samlade vi ihop ett gäng och for och bowla, det var riktigt länge sen sista ja gjorde de då men det var riktigt kul när man helt plötsligt fick en massa poäng :) i söndags så for jag och Malin till sikfors och hade en liten tjejkväll men kräftskiva och tabbning riktigt kul var de, och nu ver ja hur man skalar kräftor ;) haha. Igår så for ja Malin och Frida till pitstop och det var då gott sen på kvällen joina Ida och marre och vi spelade och hade det nice :) idag har jag tagit det lungt och ska göra de resten av kvällen, behöver lite vila och det känns då inte som skola imorn. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: