Vad är oddsen?

Ni vet ibland då man vill sova, ja det är då man inte kan sova!! Vad är oddsen om ja får fråga?! Iallafall så vill jag faktiskt sova för imorgon kommer släkten hit och jag vill inte sova när dom kommer, men jag kommer nog göra det ändå. 
Jag satt och tänkte nu typ, eller tänka och tänka min hjärna är så luddrig att jag inte kan tänka klart. Hur som helst så börja ja tänka på summer burst och på hur mycket jag faktist vill dit. Förra året var jag i Stockholm då det var summer burst men vi for aldrig, fråga inte varför. Detta år kommer det vara samma dag som studenten, vad är oddsen om jag får fråga?! 
Jag ska iallfall lägga mig i sängen och göra ett försök till att sova men vem vet jag kanske lucia vakar istället. Egentligen så var det här det mest onödiga blogginlägget i världshistorien och nu vart ja sur på riktigheten för att det här blogg inlägget var så onödigt. Alltså nä nu är ja som grumpy cat över det här inlägget, alltså hadee så gör ja ett mindre onödigt imorgon! 
Låter bilden få tala 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: