He börjar ju bli jul


Nu börjar det faktist att bli jul, nä vem försöker försöker ja lura det var ju jul innan halloween ens börja. Har dock ingen julkänsla iår som jag brukar ha varje år, är nog för att julgranen inte kommer va uppe och ingen snö heller för den delen. Det gör inte så mycket för just nu ska ja liva upp julstämningen och julmysa så mycket det går med tända ljus, tomtekläder, massa julfilmer och denna låt som väcker många minnen. 

Denna dag har jag iallfall knappt kunnat andas av all skratt, vet inte antingen var det jag som var lättroad eller så var mina kompisar extra roliga. Nu ska jag byta om fara till träningen och drömma om att få lite SNÖ nångång. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: