Ska ta med mig smör till barcelona

Ja det ska jag göra för dom har inge smör och smör är livet! Nä ja skoja bara nutella och smör är bättre. Iallafall igår var det fredag och då for jag och tjejerna till pitstop och åt middag sen for vi förbi lösviktshuset, efter det var de tänkt att vi skulle till Frida men det slutade med att vi körde bilkurragömma och det gick "super" bra för mig och Frida :) nä men sen hämtade vi upp Amina och for till Frida. Innan jag, Malin och Amina for hem svängde vi förbi hemmakväll. Haha man ska inte ha bilen på tomgång när man åker med Amina ;) idag på morgon har ja bara packat klart till imorn. Jag ska påriktigt ta med mig Bregott, nu ska ja gå och hämta det från kylen, hejdå 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: