Glömde ta med mig smöör

Japp jag glömde ta med mig det, bra jobbat hadir super bra minne och grejer! Men vilken tur det löste sig ändå, annars had he varit kaos. Nu är det påsklov och ja kom hem från barcelona för ett tag sen, det var så härligt där! Vill tillbaks! Nu! På en gång! Nä men skriver mer om Barca i nästa inlägg eller nått inlägg, tänkte bara skriva så ni vet att jag lever fast ja lever som en zombie. Se upp nu annars tar ja er mohaha. Nä allvarligt nu får ja ta och skärpa mig! Mitt mål med detta lov är att sova och inte ha på mig platta skor dvs converse. På tal om sova så tänkte jag faktiskt på hur länge sen det var nu man for till phb. Dit måste man, ingen frivillig som vill följa? Nämen hörrni jag återkommer aldrig hade faktiskt tänkt lägga ner bloggen för ja bloggar nästan aldrig och orkar inte heller. 
Haha april april, vilken luring, jag skojade bara ;) asså jag borde inte blogga dessa tider, godnatt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: