Idag blev de lunch me jentaaaan!

Nu kommer jag bli nypt i örat, men det är bra då lär ja mig och blogga. Så fortsätt nyp Sofie :) den här veckan har varit som en vanlig vecka, i måndags så var skolan upp och mer i mina ögon var så trött och as flummig på nått sätt, typiskt att de finns bildbevis.... Men Frida och Sofie va också flummiga! Vi hade ingen spanska i måndags och då for jag och Cilla på thai garden och luncha och jag fick kramp i magen när ja kom hem, hejdå thai säger ja bara! Tog även farväl av Sofie och Frida för precis nu är dom i Frankrike och har de riktigt kul :) Tisdagen onsdagen och torsdagen flöt på som vanligt Jennifer blev friskare och kom till skolan på tisdagen och idag hade vi ett tabaco pass på korpen. Det var super härligt och skönt, efter de så luncha ja me jentan, de blev arbaillo käk, as gott!!! Idag har jag inte hunnit göra så mycket, skulle träna men he blev it och jag kommer göra en tidig kväll idag för jag kommer somna snart. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: