I'm back

Nu var det länge sen sist jg bloggade, men förra vecka känns det som att det hände en hel del. Det var en vanlig vecka och torsdagen for jag och Sofie och badade på pite havsbad och pratade och de va kul. Den helgen for jag till Luleå och va med några kompisar och hade det riktigt trevligt, söndagen for jag till salongen där Iness permanentade mitt hår rakt, att jag gjorde det tillslut, nu ät det iallafall rakare än förr :) denna vecka har gått bra det var bara fysik provet som va jobbigt. Snart kommer Sofie och Jennifer och vi ska fara till pite havsbad och bada, det kommer bli grymt kul!!! Juste John och Gabriel gjorde världens prank förra veckan. Dom tog min mobil och böt den med Gabriels som hade gått sönder och hela skärmen var uppspräckt, det visste ju inte jag och sen när lektionen var slut och jag och Frida skulle ta tillbaks mobilen så tappa han den upp och ner och då tog jag upp den och såg att skärmen sprack. Jag blev ju verkligen ledsen men sen så tog dom fram min mobil och oj vilken känsla. Jag trodde verkligen att mobilen hade spruckit, kan säga att jag aldrig känt mig så glad och ledsen på samma gång! :) dom kan verkligen hitta på saker dom...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: