Nu är midsommarhelgen slut

Nu är helgen slut och veckan har just börjat men inte gör de mig nå, det är bara en dag närmare mitt hjärta <3 haha oh så deep... Nä men helgen var bra. I fredags så for vi och åt midsommarmiddag hos Hayet och firade henne på hennes födelsedag, sedan for jag, Amina, iness moneme och alla till badhus parken och lejdade oss lite grann, vi gick runt i stan. I lördags ringde iness och jag, hon, Selma och yasmine for och såg scary movie 4 på bio. Kan väl säga att det inte är den bästa film jag sett, vissa delar är bra och andra sådär. Sen var det söndagen, igår. Då for vi och körde gokart jag kan inte minnas om jag har gjort det förr eller inte men nu har jag det iallafall och det var as kul! Måste göras om. Efter det for vi till havsbadet och satt i solen och gick vid havet. Idag har jag iallafall jobbat och börjar jobba 8.00 imorgon så ska se A good day to die hard nu och sen sova, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: